הקו הדק המפריד בין הצלחה לכישלון
top of page

הקו הדק המפריד בין הצלחה לכישלון


אם היינו יושבים עכשיו יחד והייתי שואלת אתכם, מה זו הצלחה מבחינתכם, מה הייתם עונים?

אצל רובינו ההצלחה היא משהו גדול. יש לנו תמונת מצב אישית שאנחנו מציירים לנו בדימיון. תמונה שמייצגת את מי שהיינו רוצים להיות.

ככל שתמונת ההצלחה יותר ברורה לכם בראש והיא משהו שהמוח שלכם מפרש כמציאותי, ככה יהיה קל יותר ליזום צעדים שמובילים אתכם לעבר ההצלחה הגדולה.

אבל... הצלחה היא לא רק דבר אחד גדול. הגדולה היא לדעת לראות את ההצלחות הקטנות (ואת זה אתם בוודאי יודעים ולמרות זאת רוב האנשים ביום יום לא נותנים להצלחות שלהן מספיק מקום).

למה זה חשוב? כי כשאתם מרגישים שהצלחתם, אתם מתחזקים, הגוף מתרומם.. ומשהו טוב קורה לכם שמטעין אתכם ומחזק אתכם לעבר ההצלחה הבאה.

החוכמה היא לדעת לייצר הצלחות! כן, אפשר לבחור להתחיל לייצר הצלחות.

הקו הדק בין ההצלחה לכישלון יושב הרבה פעמים על איך אתם מגדירים את המשימה / מטרה מראש.

הופתעתי שוב ושוב בייעוצים עם אנשים לראות כמה אנשים שמים להם מטרות שהם מאוד רוצים אבל הסיכוי להשיג אותם בפרק הזמן שהקציבו לעצמם הוא מאוד נמוך.

ואז.. במקום לייצר הצלחה, הם!!!! אלו שמייצרים לעצמם כישלון. כישלון שבסופו של דבר הם אומרים לעצמם.. ניסיתי אבל זה לא הצליח, זה אולי מתאים למישהו אבל אבל לא לי, רציתי אבל...

כמו שצריך להשקות צמח בכדי שיגדל, אתם צריכים להשקות את עצמכם. לעצור, להסתכל על ההצלחות שלכם, ולהתחיל בהצלחות הקטנות, ההצלחות של היום יום (הן לא מובנות מאליו) ואז להציב מטרה שאתם יודעים שאתם יכולים להשיג.

תנסו רגע להרגיש את ההרגשה שתהיה לכם אחרי שתשיגו משהו שהחלטתם שאתם רוצים.

אז במקום לייצר לעצמכם כישלונות תתחילו לייצר לעצמכם הצלחות.

בהצלחה

"Failure is an event not a person" Zig Ziglar


מאמרים אחרונים
bottom of page