סוד האהבה שלי...
top of page

סוד האהבה שלי...


כדי להיות מסוגלים לאהוב צריך להיות מסוגלים להתחבר קודם לרגש שלנו. כל כך הרבה אנשים שאני פוגשת מנותקים לגמרי ממנו ועסוקים ביום יום ונמצאים בשגרה השוחקת שהם שכחו מה זה בכלל להרגיש.

להרגיש זה לתת לעצמך להיות פגיע, לחייך מהלב, לבכות בלי לעצור. להרגיש זה לשחרר קצת את הרסן הפנימי, זה ששומר עלינו שלא נפגע אבל גם חוסם אותנו מלא להרגיש.

רק אחרי שמרגישים אפשר לתת לאהבה מקום.

אהבה היא עולם שלם שמילים לא יכולות להביע אבל מבט אחד אומר הכל. אהבה היא פרוש שונה אצל כל אחד ואחת מאיתנו. אהבה היא משהו שיודעים כשהיא נוכחת ולא רק יודעים אלא מרגישים!

אהבה מגיעה ברבדים רבים אהבה רומנטית, אהבה חברית וגם.. אהבה עצמית.

אני רוצה לשתף אתכם בסוד קטן שגיליתי לפני מספר שנים. כשנסעתי לארה"ב לקבל את ההסמכה של זיגלר העולמית. הדרך לקבל אהבה הוא פשוט... לתת אותה. כשהתחלתי לתת לסביבה שלי את מה שיש לי ובי מהלב, התחלתי לקבל כל כך הרבה אהבה שמקיפה אותי כל יום, בכל מקום שאליו אני מגיעה וממלאת אותי כל יום מחדש.

הדבר המדהים בסיפור הוא שזה הגיע אחרי משבר אמון מאוד קשה שהיה לי באנשים בכלל כתוצאה מחוויה לא נעימה שעברתי. במשבר הזה אמרתי לעצמי .. למה לי לתת בכלל? למה לתת כשמי שמולך יכול להיות לפעמים אדם כפוי טובה שינצל זאת לרעה. לקח קצת זמן אבל הבנתי שזו הדרך שבה אני בוחרת, זה מה שאני רוצה להביא לעולם.. שחררתי ומאז הכל השתנה.

ומי שמכיר אותי יודע שאני מאוד מאמינה ב "You can get everything in life you want if you will just help enough other people get what they want." (Zig Ziglar)


מאמרים אחרונים
bottom of page